تلویزیون شهری فضای باز(outdoor) اوتدور

نکات مهم هنگام خرید تلویزیوون شهری فضای باز

تلویزیون شهری فضای باز باید در برابر آب و هوا مقاوم باشد، باید مکان آن را در نظر بگیرید و این سوالات را از خود بپرسید: آیا برای ساعات زیادی آفتاب می‌تابد؟ آیا تلویزیون شهری در معرض باران شدید قرار می گیرد؟ و از این دسته سوالات. سازه های فضای باز دارای رتبه بندی هایی هستند که معمولاً در نامگذاری استاندارد IPX بیان می شود که در رابطه با میزان مقاومت آنها در برابر آلودگی، گرد و غبار، نفوذ آب و رطوبت، توضیح می‌دهد.

نکته اصلی گرما است، گرمای شدید به مرور می‌تواند هر چیزی را از بین ببرد. از همین رو برای اینکه تلویزیون شهری اوتدور مناسب برای کحل خود را انتخاب کنید، حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در انتخاب به شما کمک کنند و بهرین مدل تلویزیون شهری اوتدور را متناسب با محلتان، به شما پیشنهاد دهند.

نکته مهم دیگر روشنایی است. به طور معمول، سازه های فضای باز باید تا سه برابر روشن تر از سازه های داخلی باشند، و این عدد معمولاً مانند 1000 نیت است.

فاصله دید مخاطب از تلویزیون شهری اوتدور

همانطور که هنگام انتخاب اندازه یک تلویزیون یا صفحه نمایش پروژکتور برای یک اتاق ، فاصله صندلی یکی از نکات اصلی است، فاصله تلویزیون شهری با مخاطب نیز مهم است. هرچه تلویزیون شهری فضای با شما نزدیک‌تر دیده شود، به سازه‌هایی با وضوح بالاتر و گام پیکسل‌های کوچک تر نیاز دارید.

نصب تلویزیون شهری فضای باز

ویدئو وال فضای باز شما چگونه نصب می شود؟ چند روش اساسی برای نصب تلویزیون شهری در فضای باز وجود دارد. نصب تلویزیون شهری اوتدور ایستاده نسبتا روش ساده ای است. در حالی که تولید کنندگان سازه تمایل دارند براکت هایی با طراحی سفارشی برای نصب داشته باشند، اما می توان از آنها برای نصب بر روی سازه استاندارد استفاده کرد.

برخی از پنل ها را می توان مستقیماً روی دیوار نصب کرد. این نوع پنل ممکن است گران تر باشد اما امکان نصب صاف و تمیز را فراهم می کند. این پنل ها همچنین دارای راهی برای سرویس‌دهی از جلو هستند زیرا به قسمت عقب تلویزیون شهری اوتدور روی دیوار دسترسی نخواهید داشت.

ویژگی های دیگر تلویزیون شهری فضای باز

بسته به آنچه روی تلویزیون شهری خود نشان می دهید، رفرش ریت پنل نیز ضروری است. برای پخش ویدیو پیوسته و با کیفیت، به نرخ تازه سازی بالایی برای نیاز دارید. پنل هایی که داری رفرش ریت بالایی هستند، گران‌تر نیز می‌باشند.

نتیجه گیری

تعمیر و نگهداری، سهولت سرویس و پشتیبانی گارانتی نیز نکات بسیار مهمی هستند که هرگز نباید فراموش شوند. به دنبال نرم افزاری باشید که می تواند سلامت پنل را کنترل کند و نقص ها را گزارش بدهد. برخی از پنل ها نیز با دسترسی ساده و ماژولارهای اضافی طراحی شده اند تا خدمات و تعمیرات را بدون باز کردن پنل برای برخی مشکلات ساده تر کنند.

 

 


تنظیمات
مطالب مرتبط
تلویزیون شهری (urban TV) + فیلم - 2 اردیبهشت 1403 تلویزیون شهری (urban TV) + فیلم - 2 اردیبهشت 1403
تلویزیون شهری پی 5 اوتدور تلویزیون شهری پی 5 اوتدور
تلویزیون شهری داخل سالن (indoor) تلویزیون شهری داخل سالن (indoor)
تلویزیون شهری اوتدور دات پیچ 4 تلویزیون شهری اوتدور دات پیچ 4

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
3 + 5 = ?