• تصاویر پروژه تلویزیون شهری و ویدئووال تصاویر پروژه تلویزیون شهری و ویدئووال

     

     

     

     

    در این صفحه قصد داریم جهت اطمینان خاطر شما مشتریان گرامی برخی از تصاویر پروژه تلویزیون شهری و ویدئووال به همراه اطلاعات محل نصب وهمچنین نوع مصول انتخاب شده توسط کارفرمایان قبلی کیان ال ای دی را قرار دهیم

  • اولین تلویزیون ویدئووال چند بعدی (چندوجهی) در ایران اولین تلویزیون ویدئووال چند بعدی (چندوجهی) در ایران

    تلویزیون شهری چند بعدی یک فناوری جدید است که نحوه مشاهده و تعامل ما را با محتوای دیجیتال را تغییر می دهد. این یک سیستم نمایش چند صفحه ای در مقیاس بزرگ است که می تواند برای ایجاد یک تجربه تعاملی و همه جانبه برای بینندگان استفاده شود. این فناوری در کاربردهای مختلف تبلیغاتی گرفته تا موزه ها و فروشگاه ها نمایشگاه‌های موزه، استفاده می‌شود. تلویزیون شهری شامل چندین صفحه است که در یک شبکه چیده شده اند، که امکان نمایش چندین فیلم یا تصویر را به طور همزمان فراهم می کند. صفحه نمایش ها را می توان به یکدیگر متصل کرد تا یک صفحه نمایش واحد و در مقیاس بزرگ ایجاد کند. از تلویزیون شهری می توان برای ایجاد یک تأثیر بصری قدرتمند و همچنین ایجاد یک تجربه تعاملی برای بینندگان استفاده کرد. از این فناوری می توان برای نمایش اطلاعات به شیوه ای جذاب تر و همچنین ایجاد یک تجربه تعاملی استفاده کرد که به بینندگان اجازه می دهد با محتوا تعامل داشته باشند. با استفاده از تلویزیون شهری چند بعدی، بینندگان می‌توانند محتوا را به روشی همه‌جانبه‌تر کاوش کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد محتوا را به شیوه‌ای معنی‌دار کاوش کرده و با آن تعامل داشته باشند. این فناوری در نحوه مشاهده و تعامل ما با محتوای دیجیتال انقلابی ایجاد کرده است. اولین تلویزیون ویدئووال چند بعدی (چندوجهی) در ایران توسط کیان ال ای دی نصب شده است.

     

  • تلویزیون شهری (urban TV) + فیلم - 27 فروردین 1403 تلویزیون شهری (urban TV) + فیلم - 27 فروردین 1403

    تلویزیون شهری می تواند قدرت یک تلویزیون LED را داشته باشد. چندین سال پیش، فناوری تلویزیون شهری فقط برای بخش کوچکی مانند استادیوم ها و مراکز خرید بزرگ در دسترس بود. اما امروزه می‌توان از این تکنولوژی برای بهبود هر کسب و کاری استفاده کرد.