مقالات تلویزیون شهری و ویدئو وال
تلویزیون  شهری داخل سالن و محیط باز

تلویزیون شهری داخل سالن و محیط باز

تلویزیون شهری داخل سالن صفحه نمایشی با فرمت بزرگ مبتنی بر فناوری LED است که از چندین کابینت تشکیل شده و بدون وجود درز (برخلاف سایر فناوری ها مانند LCD) قادر به پخش تصاویر ثابت و همچنین هر فرمت ویدیویی هستند که گویی مانند یک مانیتور PC با فرمت بزرگ است.

 


1397/01/19 [ادامه ... ] [نمایش : 1805]
سازه های تلویزیون شهری

سازه های تلویزیون شهری

اصول ساخت واجرای سازه تلویزیون شهری – پایه تلویزیون شهری به نکاتی آموزشی در ارتباط با ساخت سازه های عظیم تلویزیون شهری و یا تابلو روان های غول پیکر و پایه تابلو روان و تلویزیون شهری میپردازیم که سعی کردیم تجربیات ساخت و طراحی و اجرای پروژه های تابلو روان واجرای تلویزیون شهری ساخته شده توسط متخصصین مجموعه کیان ال ای دی را برای شما همراهان ارائه کنیم.


1397/01/18 [ادامه ... ] [نمایش : 5029]
تلوزیون شهری بهتر است یا ویدئو وال؟!

تلوزیون شهری بهتر است یا ویدئو وال؟!

با سلام خدمت تمامی دوستان و بازدید کنندگان سایت کیان ال ای دی در این قسمت از سایت می خواهیم به تشریح تفاوت های بین ویدیو وال و تلویزیون شهری بپردازیم . احتمالا تاکنون با تعداد زیادی مانیتور یا نمایشگر تصویری روبرو شده اید که ویدئو و تصاویر زنده را نمایش می دهند. این سیستم اطلاع رسانی دیجیتال به نوعی جایگزین سیستم اطلاع رسانی سنتی مانند بیلبورد ، پوستر و … است که هم جنبه تبلیغاتی و اطلاع رسانی دارد و هم جنبه آموزشی. کیان ال ای دی در این مقاله قصددارد به تفاوت های دونسل از این گونه تکنولوژی بپردازد. 

1397/01/16 [ادامه ... ] [نمایش : 2620]
تابلو های VSL

تابلو های VSL

با سلام خدمت تمامی دوستان و بازدید کنندگان سایت کیان ال ای دی  در این مقاله  می خواهیم در مورد  تابلو های کنترل ترافیک شهری و برون شهری برای شما بحث کنیم در مقاله قبل در مورد تابلو های اطلاع رسانی جاده ای بحث کردیم . 
تابلو های کنترل ترافیک که با اسم تابلو های VSL  هم شناخته می شوند. 

1397/01/15 [ادامه ... ] [نمایش : 2104]
چگونه یک تابلو روان با کیفیت داشته باشیم

چگونه یک تابلو روان با کیفیت داشته باشیم

از کجا بفهمیم تابلویی که به ما ارائه می شود دارای چه کیفیتی است.
برای داشتن تابلو روان با کیفیت آن را از جای مطمئن خرید کنید. از شرکتهای معتبر در این زمینه خرید کنید.
 با گارانتی معتبر خرید کنید. قطعات دارای گارنتی دارای برچسب گارانتی است

1397/01/09 [ادامه ... ] [نمایش : 1897]
سایز و اشکال مختلف تابلو روان

سایز و اشکال مختلف تابلو روان

با سلام خدمت تمامی دوستان و بازدید کنندگان سایت کیان ال ای دی  در این مقاله می خواهیم در مورد تاثیرات و تابلو روان بر کسب و کار که در مقاله قبل مختصرا به ان پرداختیم بحث کنیم 
در این بخش می خواهیم تاثیرات تابلو روان ها را با طرح ها و اشکال مختلف رو برای شما تشریح کنیم . که در دنیای تکنولوژی در تبلیغات یکی از مهم ترین عوامل اشکال و چشم نواز بودن انها می باشد.

1397/01/09 [ادامه ... ] [نمایش : 2742]
راه های تشخیص ماژول های با کیفیت و مرغوب

راه های تشخیص ماژول های با کیفیت و مرغوب

ماژول ال ای دی تک رنگ به صورت نرمال در ابعاد 16*32 سانتی متر عرضه می شود. گاهی تنوع بالای ماژول LED در بازار موجب سردرگمی مصرف کنندگان شده و کد درج شده بر روی PCB برد ماژول ال ای دی را مبنایی برای تشخیص کیفیت ماژول LED تابلو روان قرار می دهند.
به طور مثال ماژول LED قرمزP10 1R-806 AW ، ماژول ال ای دی 806 ،ماژول 706 ،ماژول ال ای دی 701 ،ماژول سبز و ...

1397/01/08 [ادامه ... ] [نمایش : 2423]
سوالات متداول در مورد تابلو روان قسمت 2

سوالات متداول در مورد تابلو روان قسمت 2

•چه تعداد پاور جهت ساخت تابلو روان های مختلف موردنیاز میباشد ؟
منبع تغذیه تابلو روان LED وظیفه تامین برق تابلو LEDو تلویزیون شهری را برعهده داردبکارگیری تعداد پاور تغذیه تاثیر مستقیم بر روی کیفیت وطول عمر تابلو روان دارد.تعداد ونوع ماژول های به کار رفته در تابلو روان تعیین کننده تعداد پاور مورد استفاده در تابلو روا می باشد.
با توجه به اینکه به طور معمول در اکثرتابلوهای LED و تلویزیون های شهری سطح متوسط از منبع تغذیه CL با توان 200 وات (5 ولت ،40 آمپر) استفاده می شود.

1397/01/08 [ادامه ... ] [نمایش : 3240]
رابطه تابلو روان و میزان فروش

رابطه تابلو روان و میزان فروش

تجربه ثابت کرده است که درگیر کردن حافظه دیداری مخاطبین اثرگذاری بیشتری در ماندگاری دارد مانند تبلیغات در شبکه های تلویزیونی، بیلبورد های تبلیغاتی و تابلو های تبلیغاتی که یکی از انواع مدرن تابلو های تیلیغاتی، تابلو روان(تابلو ال ای دی)و تلویزیون شهری میباشند ، تابلو روان و تلویزیون شهری با بهره گیری از  ویژگی های بسیار مهم تحت عنوان پرتاب نور و امکان پخش متون و تصاویر به صورت روان یا متحرک و حتی پخش فیلم و تیزر تبلیغاتی ،باعث شده که این نوع از تبلیغات به عنوان یکی از تاثیر گذارترین ها مطرح و مرسوم گردد به طوری که طبق گفته کارشناسان صنعت تبلیغات و دارندگان تابلو روان و تلویزیون شهری ،معرفی کالا وخدمات با این  متود تبلیغاتی باعث افزایش مشتری حداقل تا30%میزان گذشته میشود.


1397/01/08 [ادامه ... ] [نمایش : 1400]
تابلو لایت پوینت

تابلو لایت پوینت

بعد از ساخت تابلو های ساده چلنیوم ، کامپوزیت ، تردموود (چوب طبیعی مقاموم ) و ..... در عرصه تابلو سازی و تبلغیات محیطی یک نو اوری نیاز بود تا نیاز های مشتریان را برا براورده کنیم . در این پست می خواهیم در مورد تابلویی که با استفاده از مربع یا دایره های نورانی با فاصله های 7 یا 8 سانتی متری که از هم قرار می گیرند اشنا شویم که به تازگی جایگاه خوبی در بازار گرفته اند .


1396/12/27 [ادامه ... ] [نمایش : 2282]
ابعاد استاندارد ساخت تابلو روان

ابعاد استاندارد ساخت تابلو روان

ابعاد استاندارد تابلو روان 
با توجه به این که تلویزیون های شهری و تابلو های روان روند رو به رشدی را در میان مردم برای تبلیغات داشته و پاسخ گوی نیاز ارائه کنندگان خدمات بوده است نیاز به ساخت و مهندسی دقیقی می باشد که با توجه به این مباحث سایز و استراکچر در ساخت تابلو روان و تلویزیون های شهری بسیار مهم می باشد 

1396/12/26 [ادامه ... ] [نمایش : 10714]
تیوب دیجیتال تابلو روان

تیوب دیجیتال تابلو روان

تیوب دیجیتال تمام رنگ نوع پیشرفته ای از تجهیزات نورپردازی می باشد که بر مبنای منبع نور اس ام دی RGB طراحی شده است. این محصول نوع پیشرفته ای از سیستم میکرو الکترونیک و تکنولوژی دیجیتال را معرفی می نماید، که ضامن دارابودن المان های با کیفیت بالا و محفظه ضد آب،


1396/12/24 [ادامه ... ] [نمایش : 2190]
استاندارد های ip در تلویزیون های شهری

استاندارد های ip در تلویزیون های شهری

درجه حفاظت یا کد آی‌ پی به انگلیسی : IP code اصطلاحی در استاندارد 
 
(IEC) آی‌ئی‌سی  60529 است که بر اساس آن محفظه‌ های تجهیزات الکتریکی با کدهای 
 
استانداردی با دو حرف IP در کنار دو رقم ، از نظر نفوذ در برابر عوامل خارجی تقسیم‌بندی 
 
می‌شوند

1396/12/21 [ادامه ... ] [نمایش : 2401]
عیب یابی و تعمیر

عیب یابی و تعمیر

با سلام خدمت تمامی دوستان ، همکاران و بازدید کنندگان سایت کیان ال ای دی با توجه به در خواست برخی از مشتریان و همکاران این مطلب رو اماده کردیم و امیدواریم مورد قبول شما عزیزان قرار بگیرد

اخر کار برای یک تابلو ساز همیشه ساخت و تحویل یک تابلو با کیفیت نیست و بعد از ان دیگر زمان گارانتی فرا می رسد که یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که می توان یک سازنده تلویزیون شهری داشته باشد و این هم لازمه داشتن علم و تجربه کافی در مورد ساختار و نحوه کارکردن تلویزیون های شهری و تابلو روان ها می باشد .


1396/12/03 [ادامه ... ] [نمایش : 27080]
تلویزیون شهری استادیومی

تلویزیون شهری استادیومی

تبلیغات یکی از موثر ترین راه های برند سازی و معروف کردن یک برند خاص در دنیا می باشد و یکی از پر طرفدار ترین روش های تبلیغات تبلیغات بصری می باشد و این باعث شده که این نوع تبلیغات حتی به زمین های فوتبال که در مواقع خاص یکی از پر جمعیت ترین مکان ها در دنیا می باشد که هم مخاطب حضوری و هم مخاطب در پشت تلویزیون دارد و حال باید بدانیم که چه نوع تابلویی برای این مکان حساس باید انتخاب کرد که در این شرایط بازدهی مناسبی داشته باشد.


1396/12/02 [ادامه ... ] [نمایش : 1674]
ویدیو پروسسور

ویدیو پروسسور

ویدیو پروسسور (که گاهی به عنوان کنترل کننده ویدیو وال نیز شناخته می شود) یک نرم افزار است (اغلب بر روی یک واحد سخت افزاری نصب می شود) که امکان مدیریت محتوا بر روی چندین مانیتور را در یک نمایشگر چند مانیتور یا ویدیو وال فراهم می کند. یک پردازنده ویدیو وال به کاربران این امکان را می دهد که هر قطعه ای از محتوا را در چندین صفحه نمایش یا کل ویدیو وال اجرا کنند. همچنین این امکان را می‌دهد که چندین قطعه محتوا در یک صفحه، بخشی از دیوار ویدیویی یا کل دیوار، در هر یک از ترکیب‌های نامحدود ممکن مشاهده شود. هر صفحه نمایش را می توان به صورت جداگانه یا گروهی کنترل کرد، که منجر به یک نمایشگر پویا می شود که می تواند برای برآورده کردن طیف گسترده ای از نیازهای نمایشگر استفاده شود و در عین حال اطلاعات را به طور موثر و قانع کننده ارائه دهد. تعداد مانیتورها ممکن است از دویست تا بیشتر باشد. ابعاد و طراحی ویدئو وال با توجه به نیازهای مخاطب تعیین می شود.

 


1396/11/24 [ادامه ... ] [نمایش : 3967]
تفاوت برد های افلاین و انلاین

تفاوت برد های افلاین و انلاین

تفاوت بورد های آفلاین و آنلاین 
در این قسمت از سایت کیان ال ای دی می خواهیم به تشریح دو نوع از برد های کنترلی آنلاین و افلاین بپردازیم . 
تعریف برد های کنترلی ؟؟

1396/11/23 [ادامه ... ] [نمایش : 1750]
ماژول های smd  و بررسی مزایای ان

ماژول های smd و بررسی مزایای ان

ساخت ماژول های  تمام رنگی از دیرباز تاکنون همراه با پیشرفت تکنولوژی تغییرات بسیار زیادی داشته است،در ابتدا ماژول فول کالرتنها با استفاده از تکنولوژی LED در بازار عرضه می شد و برای نمایش 16 میلیون رنگ در یک ماژول LED از 3 ال ای دی مجزا به رنگ های اصلی استفاده می شد که به این نوع از ماژول ال ای دی،ماژول فول کالر RGB می گویند.


1396/11/23 [ادامه ... ] [نمایش : 1926]
آموزش کافیگ برد های سری هویدو

آموزش کافیگ برد های سری هویدو

با سلام خدمت تمامی دوستان و همکاران گرامی در این بخش می خواهیم  کانفیگ برد های سری هویدو که برنامه hd player آنها را پشتیبانی می کند جهت راهاندازی تلویزیون شهری و تابلو روان رو به صورت آماده برای شما آموزش دهیم . توجه کنید که کافیگ تمامی برد های هویدو به یک صورت می باشد. 

کانفیگ چیست؟کانفیگ( config مخفف  (Configuration به معنی پیکربندی و تنظیماتی می باشد که می توانید از طریق نرم افزار یک سری وسایل سخت افزاری را کنترل کنیم را کانفیگ می گویند 


1396/11/15 [ادامه ... ] [نمایش : 3234]
رفرش ریت

رفرش ریت

نمایشگر های LED *SMD و رفرش ریت 
Refresh Rate
«رفرش ریت» یک نمایشگر LED چیست؟
«رفرش ریت» در یک نمایشگر LED عبارت است از تعداد دفعات ارسال داده (دیتا)  به نمایشگر در یک ثانیه.

1396/10/04 [ادامه ... ] [نمایش : 2027]
قیمت تلویزیون شهری 29 اسفند 1402

قیمت تلویزیون شهری 29 اسفند 1402

قیمت تلویزیون شهری با توجه به دات پیچ ماژول، کیفیت ماژول و قطعات مصرفی از 25 میلیون تومان شروع می‌شود.


1396/08/29 [ادامه ... ] [نمایش : 9315]
کلید های کامپکت ، بی متال ، مینیاتوری

کلید های کامپکت ، بی متال ، مینیاتوری

کلید کامپکت (MCCB)
بمنظور حفاظت از تاسيسات روشنايي ، برق صنعتي ، سيم ، كابل و ماشين آلات در برابر اضافه بار و اتصال كوتاه از كليد اتوماتيك استفاده مي گردد . كليدهاي اتوماتيك به لحاظ بعضي از مزايا نسبت به فيوزها از قبيل قطع همزمان سه فاز ودر نتيجه جلوگيري از دو فاز شدن برق و سوختن موتورها ، قابل بهره برداري بودن بعد از هربار قطع كاربرد گسترده اي پيدا كرده اند

1396/08/14 [ادامه ... ] [نمایش : 4316]
دلایل اتش گرفتن ماژول های ال ای دی

دلایل اتش گرفتن ماژول های ال ای دی

پلی کربنات سخت‌ترین ماده شفافی است که به عنوان گزینه‌ای مناسب بجای شیشه در بخش‌های مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رزین پلی کربنات در سال 1953 میلادی توسط دکتر دانیال فاکس در کمپانی جنرال الکتریک پلاستیک ساخته و در سال 1958 به طور انبوه برای اولین بار به بازار عرضه گردید.


1396/08/09 [ادامه ... ] [نمایش : 2349]
ماژول y  & ماژول meiyad

ماژول y & ماژول meiyad

بررسی ال ای دی ماژول y : 

1- ولتاژ تزریق شده : 2.2 ولت 

2- جریان مصرفی : 20 میلی امپر 

3- اندازه گیری لوکس نور مستقیم : 1260 لوکس 

4- جریان تزریق شده زمان سوختن : 100 میلی امپر 

5-بیشترین لوکس مستقیم در قبل از جریان به 100 میلی امپر : 1650 لوکس 


1396/08/07 [ادامه ... ] [نمایش : 566]
LED

LED

ال ای دی ها قطعات مهمی در ریز مجموعه دیود ها می باشند که در صنعت الکترونیک جایگاه مهمی دارند و به نیمه رسانا ها معروف می باشند


1396/08/06 [ادامه ... ] [نمایش : 4877]
UPS vs INVERTER

UPS vs INVERTER

اینورتر توان DC را تبدیل می‌کند (در باتری ذخیره می‌شود) تا نیازهای مربوط به ابزارها و وسایل برآورده شوند. از رله‌ها و حسگرها برای تشخیص زمان استفاده از توان DC استفاده می‌کند و در صورت عدم نیاز باتری را برای توان DC شارژ می‌کند. 
یو پی اس وظیفه‌ای مشابه با منبع تغذیه را انجام می‌دهد و برای فراهم کردن توان تقریباً مانند اینورتر عمل می‌کند. ولی، UPS سطح ولتاژ ورودی را کنترل کرده و آن را برحسب تنظیمات ولتاژ پردازش می‌کند.
 

1396/07/26 [ادامه ... ] [نمایش : 2927]
یو پی اس

یو پی اس

عصر ارتباطات کیان با تجربه ای بالغ بر یک دهه فعالیت مستمر در زمینه زیر ساخت شبکه ، ارتینگ و راه اندازی برق اضطراری در خدمت شما همکاران گرامی می باشد در این پست شما می توانید اطلاعات مفیدی در مورد یو پی اس ها و برق اضطراری به دست اورید لطفا تا اخر با ما همراه باشید


1396/07/15 [ادامه ... ] [نمایش : 2327]
سیستم ارت الکترونیکی

سیستم ارت الکترونیکی

سیستم ارت الکترونیکی مکانیزمی است که می توان به جای چاه ارت استفاده کرد در این سیستم ولتاژ ها و جریان های القایی بر روی بدنه فلزی مصرف کننده الکترونیکی را به خود جذب می کند و در صورت اتصال کوتاه و یا نشت اب به تاسیسات برقی ، سریعا برق را قطع کرده و از برق گرفتگی جلوگیری می کند . 

 

1396/07/02 [ادامه ... ] [نمایش : 4595]
توصیه های الکترونیکی

توصیه های الکترونیکی

اگر برای تابلو روان یا تابلو برقیتان مشکلی پیش امد و خواستید خودتان به رفع مشکل بپردازید . این توصیه ها را جدی بگیرید


1396/06/26 [ادامه ... ] [نمایش : 4281]
transparent LED

transparent LED

تکنولوژی جدید صفحه نمایشگر فوق شفاف ترنسپرنت


1396/06/20 [ادامه ... ] [نمایش : 5937]
دانستنی های برقی در تابلو برق و تلوزیون های شهری

دانستنی های برقی در تابلو برق و تلوزیون های شهری

فیوز های مینایتوری یا کلید مینیاتوری miniature circute breaker  تجهیزات صنعتی و خانگی را در برابر اتصال کوتاه و اضافه بار محافظت می کنند . این کلید ها شامل عملکرد بیتمالی برای حافظت اضافه بار و عملکرد مغناطیسی می باشد 

 

1396/06/19 [ادامه ... ] [نمایش : 3167]
پرسش های متداول در مورد تابلو روان

پرسش های متداول در مورد تابلو روان

به درخواست برخی از بازدید کنندگان سایت و سوالاتی که برای اکثر عزیزان مطرح بود این پست رو اماده کردیم در این پست برخی از سوالات متداول و عمومی در مورد تابلو روان ها جمع اوری شده است شما می توانید با مطالعه کامل این پست اطلاعات مختصری در مورد تابلو روان ها به دست اورید و برای رفع مشکلات به وجود امده کمک شایانی به شما خواهد کرد


1396/06/11 [ادامه ... ] [نمایش : 13874]
نرم افزار کانفیگ و پروگرام تابلو روان

نرم افزار کانفیگ و پروگرام تابلو روان

سلام دوستان در این پست نرم افزار هایی که برای کافیگ کردن و پروگرام تابلو روان قابل استفاده می باشد را برای شما عزیزان اماده کردیم و قابل دانلود می باشند


1396/06/05 [ادامه ... ] [نمایش : 6941]
کانفیگ انواع برد های تلویزیون شهری

کانفیگ انواع برد های تلویزیون شهری

   توجه داشته باشید که هر تلویزیون شهری برای لود کردن و پخش کردن تصاویر ، فیلم ها ، متن و گیف ها به یک برد نیاز دارد و نیاز است که به برد مورد استفاده نوع مازول و ابعاد را توسط یک فایل معرفی کنیم که به ان فایل کانفیگ تلویزیون شهری میگوییم


1396/06/05 [ادامه ... ] [نمایش : 8361]
معرفی انواع پورت های ارتباطی

معرفی انواع پورت های ارتباطی

سلام دوستان به درخواست یکی از بازدید کنندگان در این پست می خواهیم چند نمونه از پورت های خروجی و ارتباطی قابل استفاده در لوازم الکترونیکی بزاریم امیدوارم مورد قبول شما عزیزان باشد


1396/05/25 [ادامه ... ] [نمایش : 8913]
تابلو های خراب و معیوب نخرید

تابلو های خراب و معیوب نخرید

چرا بیشترنمایشگرهای تکرنگ زیادی در سطح کشور یا خاموشند،یا با صفحه نمایش نیمه روشن و معیوب ،شهرها را به جای زیبایی بخشی ، چندش آور کرده است؟؟؟!!! چرا بیشترنمایشگرهای فول کالر کوچک ومتوسط در شهرها به مشکل خورده ونیمه خاموش شده اند ودر حال دادگاهی شدن هستند؟؟؟!!!


1396/05/15 [ادامه ... ] [نمایش : 6299]
جذب و ارتباط با مشتری

جذب و ارتباط با مشتری

مشتری مداری یکی از مهم ترین نیازهایی است که باید هر مدیر یا صاحب کسب و کاری مورد توجه قرار دهد .....


1396/05/15 [ادامه ... ] [نمایش : 2379]
نمونه گیف و فیلم با کیفیت برای تلویزیون های شهری

نمونه گیف و فیلم با کیفیت برای تلویزیون های شهری

نمونه گیف و فیلم با کیفیت برای تلویزیون های شهری


1396/05/04 [ادامه ... ] [نمایش : 10249]
حل مشکل نرم افزار hd player

حل مشکل نرم افزار hd player

در این پست می خواهیم به یکی از مشکلاتی که همکاران و همه کسانی که با نرم افزار hd player کار می کنند بحث کنیم و این مشکل رو با هم حل کنیم . با ما تا اخر مطلب همراه باشید


1396/05/04 [ادامه ... ] [نمایش : 6079]
رابطه بین ولتاژ ، جریان و مقاومت

رابطه بین ولتاژ ، جریان و مقاومت

جریان الکتریسیته از طریق یک جسم، مانند یک سیم، به عنوان جریان (I) شناخته می شود و با آمپر (A) اندازه گیری می شود. اگر جریان بسیار کوچک باشد، آن را با میلی آمپر (mA)، 1000 mA = 1A اندازه می‌گیرند. نیروی محرکه (فشار الکتریکی) در پشت جریان یک جریان به عنوان ولتاژ شناخته می شود و با ولت (V) اندازه گیری می شود (ولتاژ ممکن است با عنوان اختلاف پتانسیل یا نیروی الکتروموتور نیز شناخته شود). خاصیت یک ماده که جریان را محدود می کند به عنوان مقاومت آن (R) شناخته می شود، واحد مقاومت اهم (Ω) است. مقاومت در برابر جریان متناوب به طور صحیح امپدانس نامیده می شود. رابطه بین جریان، ولتاژ و مقاومت با قانون اهم بیان می شود. این بیان می کند که جریان جاری در مدار با ولتاژ اعمال شده نسبت مستقیم و با مقاومت مدار نسبت معکوس دارد، مشروط بر اینکه دما ثابت بماند.

 


1396/05/02 [ادامه ... ] [نمایش : 70684]
تلویزیون شهری داخل سالن p2.5وزارت بهداشت

تلویزیون شهری داخل سالن p2.5وزارت بهداشت

تلویزیون دات پیچ 2.5 سالن خبری وزارت بهداشت 

جهت استفاده بک صحنه اعلام خبر موارد بیماری کرونا 

در استودیو خبر وزارت بهداشت 


1396/05/01 [ادامه ... ] [نمایش : 2200]
ماژول دات ماتریکس 3in1

ماژول دات ماتریکس 3in1

ماژول دات ماتریکس 3in1


1396/04/22 [ادامه ... ] [نمایش : 3555]
عوامل تاثیرگذار در کیفیت ماژول ال ای دی

عوامل تاثیرگذار در کیفیت ماژول ال ای دی

عوامل زیادی در کیفیت تابلو روان تاثیر دارد و این عوامل تک تک مکمل یک دیگر می باشند و هر یک از این مشخصه ها یک وظیفه خاصی در اختیار دارند که که در این پست سعی شده این عوامل را برای شما مشتریان عزیز تشریح شود


1396/04/22 [ادامه ... ] [نمایش : 1990]
بررق رسانی به تابلو روان باید به چه صورت باشد ؟؟؟؟

بررق رسانی به تابلو روان باید به چه صورت باشد ؟؟؟؟

برق رسانی در تابلو های روان و تلویزیون های شهری از امر خیلی مهمی برخوردار می باشد که بر روی این مسئله باید توجه خیلی زیادی داشته باشیم در این پست سعی شده نکته های مهمی در این رابطه را برای شما عزیزان تشریح کنیم لطفا تا اخر مطلب مهمان ما باشید


1396/04/22 [ادامه ... ] [نمایش : 4093]
ادابتور مناسب برای تابلو ثابت

ادابتور مناسب برای تابلو ثابت

اگر به دنبال ادابتور مناسب برای تابلو LEDثابت خود هستید این بخش را به دقت مطالعه کنید


1396/04/22 [ادامه ... ] [نمایش : 4967]
بردهای کنترل

بردهای کنترل

برد کنترل تابلو روان و تلویزیون شهری نوعی برد الکترونیکی است که با استفاده از یک پردازنده نسبتاً قدرتمند نسبت به راه اندازی صفحه نمایش شامل ماژول های LED یا SMD در تابلو روان و یا تلویزیون شهری انجام وظیفه می کند 


1396/04/02 [ادامه ... ] [نمایش : 3048]
بررسی و مزیت های تابلو روان

بررسی و مزیت های تابلو روان

تابلو روان نسیت به تابلو های دیگر یا همون تابلو های قدیمی دارای مزیت های بسیاری می باشد که در زیر به برخی از انها می پردازیم


1396/03/30 [ادامه ... ] [نمایش : 3586]