مقالات تلویزیون شهری و ویدئو وال

تلویزیون شهری نمایشگاهی + نمونه کار

:
1402/11/08[نمایش :145][ادامه ... ]

تلویزیون شهری تالار عروسی و باغ تالار

:

 

 


1402/08/13[نمایش :712][ادامه ... ]

اولین تلویزیون ویدئووال چند بعدی (چندوجهی) در ایران

:

تلویزیون شهری چند بعدی یک فناوری جدید است که نحوه مشاهده و تعامل ما را با محتوای دیجیتال را تغییر می دهد. این یک سیستم نمایش چند صفحه ای در مقیاس بزرگ است که می تواند برای ایجاد یک تجربه تعاملی و همه جانبه برای بینندگان استفاده شود. این فناوری در کاربردهای مختلف تبلیغاتی گرفته تا موزه ها و فروشگاه ها نمایشگاه‌های موزه، استفاده می‌شود. تلویزیون شهری شامل چندین صفحه است که در یک شبکه چیده شده اند، که امکان نمایش چندین فیلم یا تصویر را به طور همزمان فراهم می کند. صفحه نمایش ها را می توان به یکدیگر متصل کرد تا یک صفحه نمایش واحد و در مقیاس بزرگ ایجاد کند. از تلویزیون شهری می توان برای ایجاد یک تأثیر بصری قدرتمند و همچنین ایجاد یک تجربه تعاملی برای بینندگان استفاده کرد. از این فناوری می توان برای نمایش اطلاعات به شیوه ای جذاب تر و همچنین ایجاد یک تجربه تعاملی استفاده کرد که به بینندگان اجازه می دهد با محتوا تعامل داشته باشند. با استفاده از تلویزیون شهری چند بعدی، بینندگان می‌توانند محتوا را به روشی همه‌جانبه‌تر کاوش کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد محتوا را به شیوه‌ای معنی‌دار کاوش کرده و با آن تعامل داشته باشند. این فناوری در نحوه مشاهده و تعامل ما با محتوای دیجیتال انقلابی ایجاد کرده است. اولین تلویزیون ویدئووال چند بعدی (چندوجهی) در ایران توسط کیان ال ای دی نصب شده است.

 


1401/10/25[نمایش :748][ادامه ... ]

فروش تلویزیون شهری فروش نمایشگر وال نصب و تعمیر تلویزیون شهری و نمایشگر وال

:

فروش و نصب و تعمیر انواع تلویزیون شهری ایندور داخل سالن و اوتدور فضای باز، فروش نمایشگر وال ال ای دی همچنین مشاوره تخصصی در زمینه بکار گیری انواع نمایشگر و تلویزیون پهن پیکر در تهران و اقصی نقاط کشور و ابعاد نا محدود.


1400/09/26[نمایش :1407][ادامه ... ]

تلویزیون شهری دات پیچ چیست

:

تلویزیون شهری دات پیچ چیست و چگونه بهترین تلویزیون شهری را انتخاب کنیم .به جدید ترین نسل ویدئو وال بدون درز و دیوارهای ویدئویی و نمایشگر های بزرگ بدون محدودیت در سایزاجرا نمایشگر پهن پیکرتلویزیون شهری دات پیچ میگویند که دارای مزیت های بیشتری نسبت به نسل های قبلی تلویزیون وال میباشد در ادامه به بررسی اجمالی تلویزیون شهری دات پیچ میپردازیم.


1400/05/30[نمایش :2789][ادامه ... ]

شرکت تولید کننده تلویزیون شهری و ویدئو وال ال ای دی

:

شرکت تولید کننده تلویزیون شهری و ویدئو وال ال ای دی، کیان ال ای دی با بیش از دو دهه سابقه و فعالیت رسمی، پیشرو در صنعت الکترونیک، مفتخر است در راستای بهره‌گیری از تخصص و تجارب متخصصین خود وهمکاری با کمپانی های معتبر تولید قطعات تلویزیون شهری و ویدئو وال با رعایت استانداردهای کیفی با شتابی روز افزون و ارتقا جایگاه خود را در حوزه صنعت دیوارهای ویدئویی (ویدئووال) کشور جهت رسیدن به اوج در صنعت الکترونیک و تبلیغات محیطی کارامد، در خدمت هموطنان عزیز باشد.


1400/05/15[نمایش :3493][ادامه ... ]

قیمت ویدئو وال 29 اسفند 1402

:

قیمت ویدئو وال در شرکت ها و شهر های مختلف و همچنین کاربرد های آن ها می‌تواند متفاوت باشد. از موارد استفاده نمایشگر ویدئو وال ال ای دی میتوان به نمایشگر ویدئو وال ال ای دی استودیو های تلویزیونی و اموزشی و ضبط برنامه های ویدیویی، نمایشگر ویدیو وال ال ای دی سالن کنفرانس و یا نمایشگر ویدئووال سالن جلسات و آمفی تئاتر و سمینار، وال ال ای دی نمایشگاه ها اشاره کرد. قیمت ویدئو وال در شرکت کیان LED از 25 میلیون تومان شروع می‌شود، همچنین شما می‌توانید از کیان ال ای دی ویدیو وال مورد نظر خود را قسطی تهیه کنید. در ادامه مواردی که بر روی قیمت ویدیو وال تاثیر می‌گذارد را مورد بررسی قرار داده ایم. 


1400/04/30[نمایش :7758][ادامه ... ]

تلویزیون هوشمند لمسی تاچ اسکرین

:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تمام امور روزمره دستخوش تحولات مثبتی شده یکی از این تحولات استفاده از تلویزیون هوشمند لمسی تاچ اسکرین یا برد هوشمند تاچ اسکرین است که در فضا های متعدد آموزشی فروشگاهی و نمایشگاهی مورد استفاده قرار میگیرند


1400/04/01[نمایش :2642][ادامه ... ]

تلویزیون شهری (urban TV) + فیلم - 29 اسفند 1402

:

تلویزیون شهری می تواند قدرت یک تلویزیون LED را داشته باشد. چندین سال پیش، فناوری تلویزیون شهری فقط برای بخش کوچکی مانند استادیوم ها و مراکز خرید بزرگ در دسترس بود. اما امروزه می‌توان از این تکنولوژی برای بهبود هر کسب و کاری استفاده کرد.


1400/03/06[نمایش :66251][ادامه ... ]

تلویزیون شهری نمای ساختمان

:

یکی از مهم ترین اقدامات برای راه اندازی کسب و کار جدید استفاده از تبلیغات محیطی مناسب می باشد که در ابتدای کار برای شناخته شدن ومعرفی فعالیت هچنین برند سازی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و در این راستا تلویزیون شهری نمای ساختمان با اقبال مصرف کنندگان مواجه شده


1398/04/06[نمایش :2107][ادامه ... ]

امنیت سازه تلویزیون شهری

:

از موارد مهمی که در استفاده از تلویزیون شهری حاِئز اهمیت است پایه یا استراکچر تلویزیون شهری میباشد که متاسفانه شاهد مواردی از سقوط تلویزیون شهری و یا بیلبورد های تبلیغاتی و ایجاد خسارت های جبران ناپذیر مالی و جانی در ایران ودیگر کشورها اتفاق افتاده است


1398/03/25[نمایش :967][ادامه ... ]

وضوح تصویر در تلویزیون شهری

:

هر صفحه نمایش از تعدادی پیکسل تشکیل شده است که در ماژول تلویزین شهری به فاصله ی مرکز به مرکز بین دو پیکسل در واحدمیلی متر دات پیچ تلویزیون شهری می گویند  .دات پیچ تلویزیون شهری اوتدور از دات پیچ 10 تا دات پیچ 5 جزو پر مصرفها به حساب می ایند و برای تلوزیون شهری ایندوردات پیچ 5 تا دات پیچ 1 پر مصرف هستند که اصطلاحا به ان پی یا p میگویند 

 

1398/03/11[نمایش :2257][ادامه ... ]

کنترل از راه دور تلویزیون شهری

:

تلویزیون شهری با قابلیت های زیادی در بازه زمانی خیلی کوتاهی به بازار عرضه شده است که یکی از این امکانات توانایی کنترل از راه دور تلویزیون شهری می باشد که وب سایت رسمی کیان ال ای دی در این مقاله قصد دارد که در مورد این موضوع به صورت کامل بحث کند 

لطفا تا انتهای بحث با ما همراه باشید 


1398/03/08[نمایش :2578][ادامه ... ]

تلویزیون شهری smd P10

:

 

تلویزیون شهری اوتدور دات پیچ 10 یکی از ماژول های تلویزیون شهری است که برای استفاده در فضای باز استفاده میشود. این نوع ماژول ها را بنا بر شدت نور و پرتاب نور می توان در فضاهای بیرونی استفاده کرد.  ماژول smd p10 out door  قابلیت تولید 16 میلیون رنگ را  دارد این نوع ماژول ها قابلیت پخش تصاویر شارپ و شفافی را دارد که مخاطب بهترین تصاویر را دریافت می کند. از تلویزیون شهری دات پیچ 10 اوتدور اصولا در مکان هایی با فاصله طولی نسبتا زیاد از ناظران استفاده میشود، دات پیچ 10 بدین معناست که فاصله مرکز به  مرکز پیکسل ها ده میلی متر است و تراکم پیکسلی کمتری دارد بنابراین در فاصله های کم با ناظران  گزینه مناسبی نیست (در داخل سالن) اما با  شدت نور بالا و مقاومت قابل قبول در برابر عوامل محیطی و جوی برای طول عمر بیشتر برای فضای باز گزینه مناسبی میباشد.




1397/12/01[نمایش :1890][ادامه ... ]

کنتراست در تلویزیون شهری

:
کنتراست به انگلیسی: Contrast تفاوت درخشندگی رنگ در اشیاست که باعث تمایز آنها (یا تصویرشان) از یکدیگر می‌شود. واژهٔ کنتراست به‌معنای تباین و جدایی است و یکی از اصل‌های پایه‌ایِ رشته‌های گوناگونِ هنر است.
برای نمونه، رامبراند معمولاً از کنتراست شدید تیرگی ـ روشنی بهره گرفته و با تاباندن نور در بخش‌های موردنظرش، که درمیان سایه‌های تیره وسیع در تابلو قرار گرفته‌اند، بر این بخش‌ها تأکید می‌کند.

1397/11/08[نمایش :1838][ادامه ... ]

رزولوشن در تلویزیون شهری

:

اگر تا بحال تجربه خرید تلویزیون شهری رو داشتید و یا با تصاویر دیجیتالی سر و کار داشتید ، حتما با اصطلاحاتی از قبیل روزلوشن ، پیکسل و … برخورد کردید. اما رزولوشن چیست و چه تاثیری در وضوح تصویرکیفیت تصویر تلویزیون شهری دارد ؟ ما در این مطلب سعی کردیم پاسخی کامل و روشن به این سوال ها بدهیم، پس تا اخر این مطلب را با ما همراه باشید.


1397/11/08[نمایش :3181][ادامه ... ]

بیت ریت در تلویزیون شهری

:
با استفاده از تکنولوژی امروزی، می‌توانیم انتظار سرعت و کیفیت بالایی را در هر کاری که با کامپیوتر، تلفن‌های هوشمند و دیگر گجت‌های جدید انجام می‌دهیم، داشته باشیم. البته این افزایش سرعت و کیفیت به فاکتورهای متنوعی از جمله بیت ریت – Bit Rate بستگی دارند.
معنی بیت ریت یا نرخ انتقال، بستگی به موردی دارد که استفاده می‌کنید اما دانستن اینکه بیت ریت چه معنایی دارد و چه فوایدی می‌تواند برای شما داشته باشد، بسیار مهم است. در ادامه با ما همراه باشید.

1397/11/06[نمایش :1760][ادامه ... ]

شدت نور در تلویزیون شهری

:

شدت نور در تلویزیون شهری یکی از مهم ترین فاکتور هایی می باشد که در کیفیت تلویزیون شهری تاثیر مهمی دارد. در تلویزیون شهری شدت نور برای ماژول های فضای بیرونی کاربرد خیلی زیادی دارد. در ادامه با شدت نور در تلویزیون شهری بیشتر آشنا می شویم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.


1397/11/03[نمایش :1476][ادامه ... ]

رفرش ریت در تلویزیون شهری

:

ویدئو وال LED به دلیل توانایی آنها در نمایش تصاویر با کیفیت بالا در اندازه ها و پیکربندی های مختلف در بسیاری از صنایع مختلف محبوبیت زیادی دارند. یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در انتخاب ویدئو وال LED باید در نظر گرفته شود، رفرش ریت است. رفرش ریت تعداد دفعاتی است که تلویزیون شهری تصویری را که نمایش می دهد بازخوانی می کند. رفرش ریت بالاتر به این معنی است که ویدیو وال می‌تواند فریم‌های بیشتری را در ثانیه نمایش دهد و در نتیجه تصاویری روان‌تر و واقعی‌تر به نمایش بگذارد. رفرش ریت بالاتر همچنین خطر تاری حرکت و پاره شدن تصویر را کاهش می‌دهد، که می‌تواند حواس‌تان را پرت کند و خواندن متن یا مشخص کردن جزئیات یک تصویر را دشوار کند. هنگام انتخاب یک ویدئو وال LED، مهم است که رفرش ریت را در نظر بگیرید، زیرا این امر کیفیت تصاویری را که می‌تواند تولید کند تعیین می‌کند. رفرش ریت بالاتر باعث می‌شود که تصاویر تا حد امکان واضح و دقیق باشند، در حالی که نرفرش ریت کمتر ممکن است منجر به تصاویر ضعیف‌تر شود.


1397/11/02[نمایش :2091][ادامه ... ]

هرتز در تلویزیون شهری

:

برای سنجش کیفیت تلویزیون شهری واحد های زیادی به کار برده می شود که یکی از انها هرتز است که رابطه مستقیمی با رفرش ریت دارد هرتز و رفرش ریت از فاکتور های مهم در کیفیت تلویزیون شهری می باشند 

سعی می کنیم در مطالب بعدی واحد های اندازه گیری کیفیت تصویر تلویزیون شهری را برای شما توضیح دهیم 

با کیان ال ای دی همراه باشید 


1397/11/02[نمایش :2618][ادامه ... ]

ای سی ماژول تابلو روان

:

با توجه به قیمت های متفاوت ماژول های تابلو روان و تلویزیون یکی از مهم ترین عواملی که برای قیمت تلویزیون شهری و تابلو روان تاثیر گزار می باشد IC هایی می باشد که بر روی ماژول های تلویزیون شهری نصب می شود.


1397/10/26[نمایش :4006][ادامه ... ]

منبع تغذیه و پاور تلویزیون شهری

:یک منبع تغذیه سوئیچینگ (به انگلیسی: Switched-mode power supply (به اختصار SMPSیا به بیانی ساده، یک Switcher، یک منبع تغذیهٔ الکترونیکی است که شامل یک تنظیم‌کنندهٔ جریان برای داشتن کارآیی خیلی بالا در هنگام تغییر توان الکتریکی است و یکی از مهمترین قطعات مورد استفاده در تلویزیون شهری است
1397/10/05[نمایش :1522][ادامه ... ]

انواع برد های کنترل تابلو فولکالر و تک رنگ

:

کنترلر تابلو روان و تلویزیون شهری افلاین به دو دسته کنترلر معمولی (کنترلر ماژول تک رنگ) و کنترلر های فولکالر  ( مخصوص ماژول تمام رنگ) تقسیم میشوند.


1397/08/26[نمایش :4004][ادامه ... ]

ماژول تلویزیون شهری چیست و چه کاربردی دارد؟!

:

یکی از اجزای مهم ویدئو وال، ماژول تلویزیون شهری است. ماژول تلویزیون شهری تمام لوازم الکترونیکی را بریا ایجاد تصاویر بصری ترکیب می‌کند و بهترین نتیجه را ارائه می‌دهد.


1397/08/01[نمایش :2915][ادامه ... ]

تلویزیون شهری رنتال

:

تلویزیون شهری رنتال یا تلویزیون اجاره ای یکی از مهم ترین انوع تلویزیون شهری می باشند که علیرغم تفاوت قیمت تلویزیون شهری رنتال می توانیم به انها بپردازیم در این قسمت از سایت اطلاعات و تصاویری از این نوع تلویزیون شهری با قاب رنتال یا تلویزیون اجاره ای را برای شما اماده کرده ایم


1397/07/02[نمایش :3529][ادامه ... ]

تلویزیون شهری

:

تلویزیون شهری روشی کارآمد برای انجام تبلیغات جذب مشتریان و بهبود فروش است. با استفاده از آن‌ها، می‌توانید بسته به زمان روز، اهداف یک کسب‌وکار، مکان کسب‌وکار و ترجیح مشتریانتان، ویدیوها، متن‌ها و تصاویر مخصوص خودتان را در مکان هی عمومی و یا در محل کسب و کار به مشتریان نشان دهید. یک تلویزیون بزرگ نمی تواند قدرت یک وال LED را داشته باشد. چندین سال پیش، فناوری تلویزیون شهری فقط برای بخش کوچکی مانند استادیوم ها و مراکز خرید بزرگ در دسترس بود. اما امروزه می‌توان از این تکنولوژی برای بهبود هر کسب و کاری استفاده کرد. تلویزیون شهری یا وال ال ای دی یک صفحه نمایش بزرگ ساخته شده از تلویزیون های کوچک است که محتوای بصری مانند فیلم ها، تصاویر، متن و سایر اشکال گرافیکی را نمایش می دهد. این فناوری دیواری عظیم و درخشان را به شما می دهد که هیچ گونه اتصالی بین ماژول های مختلف که آن را می سازند ندارد. وال های ال ای دی در ابتدا به عنوان تابلوهای دیجیتال در فضای باز مورد استفاده قرار می گرفتند و به صورت تک رنگ آغاز شده بودند. وقتی رنگ LED های RGB به بازار آمد، همه چیز تغییر کرد. به دلیل تکامل بازار LED، در تراکم پیکسلی نیز بهبودهایی حاصل شده است. بنابراین، شکافی که زمانی LCD و LED را از هم جدا می کرد، اکنون در حال بسته شدن است. تلویزیون های شهری شامل چندین نمایشگر LED هستند که روی یک صفحه تخت نمایش داده می شوند. بنابراین، در نظر گرفتن میانگین فاصله دید هنگام نصب ویدئو وال LED ضروری است. اگر مردم بخواهند از نزدیک تماشا کنند، به یک پیکسل دقیق‌تر نیاز دارید. یک پیکسل در دیوار ویدئویی LED و یک دستگاه نصب سطحی (SMD) برابر هستند. آنها تعداد پیکسل ها را با استفاده از گام محاسبه می کنند. فاصله بین هر LED SMD تعیین کننده گام است.

 


1397/06/10[نمایش :1101][ادامه ... ]

اسکوربورد چیست ؟

:

اسکوربورد یکی دیگر از انواع تلویزیون شهری است که کاربرد های متفاوتی دارد. اسکوربورد ها طوری طراحی و تولید شده اند که تنها در کسب و کار های محدودی می‌توان از آن ها استفاده کرد. این نوع از تلویزیون شهری دارای فونت های متفاوت در چند زبان است که نام بازیکن ها،زمان بندی مسابقه، تعداد امتیاز ها و خطا ها را نشان می‌دهد. هم اکنون 96% از ورزشگاه ها، استادیوم ها، سالن ها و باشگاه ها از این اسکوربورد ها استفاده می‌کنند. همچنین این نمایشگر ها را می‌توانید در زمین های اسب سواری، والیبال و بسکتبال مشاهده کنید. تمامی این موارد نشان دهنده این است که اسکوربورد ها نقش مهمی در ورزشگاه ها ایفا می‌کنند. اسکوربورد ها هم مانند دیگر انواع تلویزیون شهری ابعاد و اندازه های مختلف هستند.

 


1397/06/05[نمایش :4247][ادامه ... ]

تلویزیون شهری فضای باز(outdoor) اوتدور

:

تلویزیون شهری فضای باز روشی محبوب برای انتقال اطلاعات، نمایش محتوا و جلب توجه مخاطبین هستند. نه تنها می‌توان از آن‌ها در داخل مغازه در لابی‌های اداری، فروشگاه‌ها یا مکان‌های ملاقات بزرگ استفاده کرد، بلکه می‌توان در فضای باز روی سازه های بزرگ‌تر نیز استفاده شوند. برای انتخاب تلویزیون شهری فضای باز باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. به طور طبیعی، مقاومت در برابر آب و هوا اولین چیزی است که به ذهن می رسد. اما چند سوال دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. با ما همراه باشید تا هر آنچه را که نیاز است را بدانید:

 


1397/06/04[نمایش :3331][ادامه ... ]

تلویزیون شهری داخل سالن (indoor)

:

تلویزیون شهری با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن نمایشگر و تلویزیون شهری در میان مردم و کسب و کارهای مختلف، شهرت خاصی پیدا کرده است. همچنین هر کدام از این کسب و کارها بیش از بیش به سوی این تکنولوژی رفته اند.


1397/06/03[نمایش :3701][ادامه ... ]

ویدئو وال چیست و چه کاربردی دارد؟! - 29 اسفند 1402

:

ویدئو وال ها بسته به اینکه می خواهید از آنها برای چه کاری استفاده کنید می توانند ساده یا پیچیده باشند. ویدئو وال چیست؟ به طور خلاصه، ویدئو وال مجموعه ای از صفحه نمایش است که با هم ترکیب شده و یک نمایشگر بزرگ ایجاد می کند. فناوری‌های نمایشگر معمولی مورد استفاده عبارتند از LCD، LED، نمایشگرهای لیزری و پروجکشن. هدف استفاده از ویدئو وال بسته به صنعت متفاوت است. کسب و کار هایی که می توان در آن از ویدئو وال استفاده کرد عبارتند از: شرکت ها، بیمارستان ها، مغازه و پاساژ، ادارات دولتی، مساجد، مدارس، شهربازی ظ و پذیرش هتل ها.

 

1397/05/27[نمایش :29444][ادامه ... ]

جلو گیری از سوختن پاور های تلویزیون شهری و تابلو روان

:

با سلام خدمت تمامی دوستان و بازدید کنندگان وب سایت رسمی مجموعه کیان ال ای دی . به درخواست بعضی از کاربران و همکاران در مورد این که چرا پاور های تابلو روان زود به زود می سوزد ما این مقاله رو برای شما عزیزان اماده کردیم تا بتوانید برخی از مشکلاتی که در مورد تابلو روان و پاور های ان را به راحتی حل کنید . 

این مقاله طی تحقیق های متخصصین کیان ال ای دی در این زیمنه بوده است و کاملا تمامی امار و ارقام ها به صورت واقعی بوده است و بر روی کیس های واقعی انجام شده است 


1397/05/23[نمایش :2374][ادامه ... ]

اجاره تلویزیون شهری + نمونه کار

:

با اجاره تلویزیون شهری شما می‌توانید، با کمترین هزینه فروش خود را افزایش دهید و توجه مخاطبین خود را به برند خود جلب کنید. اجاره تلویزیون شهری یک راه مقرون به صرفه برای بیشتر دیده شدن برند شما است.


1397/04/31[نمایش :1507][ادامه ... ]

با ماژول های اس ام دی بیشتر اشنا شوید

:

در این قسمت از وب سایت کیان ال ای دی در مورد ماژول های اس ام دی و تکنولوژی جدید این ماژول ها در ساخت تلویزیون شهری و تابلو روان می پردازیم 


1397/04/27[نمایش :1823][ادامه ... ]

مکان های قابل استفاده تلویزیون شهری

:

تبلیغات مکان و زمان نمیشناسد و شما می توانید در هر مکان و هر زمانی تبلیغات خود را به صورت شبانه روزی بدون هیچ محدودیتی انجام دهید با کیان ال ای دی می توانیم در هر یک از تلویزیون شهری استفاده کنیم 


1397/04/23[نمایش :2158][ادامه ... ]

نحوه انلاین کردن تابلو فول کالر بدون ویدیو پروسسور

:

باسلام خدمت همه دوستان و همکاران در این مقاله اموزشی به درخواست برخی از مخاطبان و همکاران که درخواست آموزش پخش تصاویر بر روی تلویزیون شهری خود را کرده بودند را آموزش بدهیم 

برای داشتن تلویزیون شهری انلاین باید از ویدیو پروسسور و سندر باکس و چندین کارت رسیور بسته به اندازه ان استفاده کنیم 


1397/04/14[نمایش :4458][ادامه ... ]

تلویزیون شهری

:

تلویزیون شهری چیست؟ 

تلویزیون شهری به نصل جدید تابلو روان ها و تابلو های تبلیغاتی بزرگی طلقی می گردد که در گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی و قطعات جدید تر . توانسته ایم قادر به تولید ماژول های شده ایم که می توانند  تمامی طیف های نوری را پشتیبانی و پخش کنند. 

1397/04/13[نمایش :2224][ادامه ... ]

مزایای تلویزیون شهری کیان ال ای دی

:
با سلام خدمت تمامی دوستان و بازدیدکنندگان سایت کیان ال ای دی 
در این مقاله می خواهیم در مورد تلویزیون شهری هایی که درمجموعه کیان ال ای دی ساخته و مزایای انها برای شما توضیح دهیم 

1397/04/13[نمایش :1366][ادامه ... ]

معرفی انواع هاب تلویزیون شهری

:

 به درخواست همکاران و بازدید کنندگان سایت مجموعه کیان در این مقاله تفاوت بین هاب 75 و هاب 12 را تشریح می کنیم .

 


1397/03/21[نمایش :2963][ادامه ... ]

لیست قیمت تلویزیون شهری(همکار)

:

سلام خدمت همکاران گرامی لطفا برای بازدید از لیست قیمت لطفا به این بخش مراجعه فرمایید . 

در بخش مورد نظر ثبت نام کرده و مشخصات خود و ادرس سایتتون رو برای ما ارسال کنید .


1397/03/06[نمایش :2319][ادامه ... ]

تلویزیون شهری انلاین

:
در این مقاله سعی شده که از حداقل جملات تخصصی استفاده شود تا شما عزیزان حتی با کم ترین اطلاعات در مورد تلویزیون های شهری و الکترونیک درک کاملی از مطلب و مقاله تهیه شده توسط متخصصین کیان ال ای دی داشته باشید . 
 

1397/02/31[نمایش :2328][ادامه ... ]

تلویزیون شهری هوشمند

:
در دنیای پیشرفته تمامی وسایل و ابزار الات به سمت هوشمند سازی رفته . صنعت الکترونیک و تبلیغات هم در این بابت از دیگر رقبا در بازار رقابتی جدا نبوده و در مسیر هوشمند سازی قدم های مثبتی رو به جلو برداشته است . 
تلویزیون های شهری یکی از جذاب ترین وسایل تبلیغات محیطی می باشد که امروزه در بازار به شدت گسترش پیدا کرده است 

1397/02/30[نمایش :1597][ادامه ... ]

قابلیت های تلویزیون شهری کیان ال ای دی

:

تلویزیونهای LED غول پیکر و یا به عبارتی تلویزیون شهری ال ای دی قابلیت نمایش فیلم و عکس با کلیه فرمت های تصویر اعم از jpg, gif, tiff, mpeg, vob, flv و غیره را دارا می باشند. این مدل از تلویزیون شهری کیان ال ای دی که اصطلاحاً به تابلوهای ” فول کالر ” (LED OUTDOOR FULL COLOR DISPLAY ) معروف هستند با ترکیبی از ال-ای-دی های آبی , سبز و قرمز امکان نمایش بیش از ١6/٨ میلیون رنگ را فراهم میکنند.


1397/02/20[نمایش :1473][ادامه ... ]

ویدیو وال یا تلویزیون شهری

:
1397/02/20[نمایش :1573][ادامه ... ]

hd U6b

:

 hd u6b برد تابلو تک رنگ 


1397/02/16[نمایش :2454][ادامه ... ]

hd U6a

:

برد کنترل تابلو روان تک نگhd u6a


1397/02/16[نمایش :2269][ادامه ... ]

پاور czcl

:

با توجه به پرسش همکاران گرامی در خصوص محصولات اصلی شرکت CZCL ,  مورد استفاده در تلویزیونشهری وتابلوروان به اطلاع می رساند که  پاورهای اصلی شرکت CZCL که دارای استاندارد CE هستند، دارای مشخصه های زیر هستند: 


1397/02/11[نمایش :3898][ادامه ... ]

اتیکت دیجیتالی

:

 اتیکت دیجیتالی که با نام های: نیم تگ، اتیکت دیجیتال، تابلو روان خیلی کوچک، لیبل دیجیتال و اسامی دیگر از آن یاد می شود در واقع یک نمایشگر دیجیتالی کوچک و سبک است که دارای باطری  شارژی داخلی با زمان کارکرد طولانی می باشدکیان ال ای دی 


1397/02/09[نمایش :2464][ادامه ... ]

تور ال ای دی

:

با سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان و بازدیدکنندگان سایت کیان ال ای دی 

در این قسمت از سایت به معرفی یکی از جدید ترین ابزار های نور پردازی می پردازیم . 


1397/02/09[نمایش :4945][ادامه ... ]

چگونه تابلو روان خود را ضد آب کنیم ؟

:
روش های ضد آب  کردن تابلوهای روان 
برای نصب و استفاده از تابلوهای روان و تلویزیون های شهری در فضای باز (out door) با شرایط جوی مختلف باید به چند نکته خیلی مهم توجه کرد .

1397/02/01[نمایش :4041][ادامه ... ]

کیفیت تلویزیون شهری و تابلو روان

:

کیفیت تلویزیون شهری یکی از مهم ترین قسمت تلویزیون شهری می باشد که در این مطلب به کیفیت تلویزیون شهری می پردازیم. 


1397/02/01[نمایش :1554][ادامه ... ]