قیمت تلویزیون شهری 29 اسفند 1402

قیمت تلویزیون شهری در شرکت های مختلف، متفاوت می‌باشد. این امر سبب شده صاحبان برند در هنگام انتخاب وال ال ای دی سردرگم شوند. دلیل اصلی این تفاوت قیمت تنوع در محصولات این فناوری است. تلویزیون شهری انواع مختلفی دارد که بسته به مشخصات آن ها می‌تواند قیمتشان متفاوت باشد، همینطور نوسانات ارزی نیز بر روی قیمت اصلی بی تاثیر نیست. از همین رو نمی‎‌توان یک قیمت ثابت برای تلویزیون شهری در نظر گرفت. قیمت تلویزیون شهری در مجموعه کیان LED از 25 میلیون تومان شروع می‌شود.

 

قیمت تلویزیون سالنی

قیمت تلویزیون شهری داخل سالن با توجه به اندازه، ابعاد، دات پیچ ماژول و کیفیا ماژول و همینطور قطعات مصرفی از 25 میلیون به بالا شروع می‌شود. همچنین تلویزیون شهری در رزولوشن های مختلفی تولید می‌شود که می‌تواند در تعیین قیمت تلویزیون سالنی تاثیر گذار باشد. شما می‌توانید تلویزیون شهری ایندور را از مجموعه کیان LED به صورت اقساط خریداری کنید. برای اطلاع از شرایط اقساط با شماره 09122876523 مهندس مجتبی کیانس صابر تماس بگیرید. مجموعه کیان LED همچنین شرایطی را فراهم کرده است که تمامی کسب و کار ها بتوانند از تلویزیون شهری برای تبلیغات خود و فروش بیشتر، استفاده کنند؛ شما می‌توانید ویدئو وال را برای مدتی که لازم دارید از مجموعه کیان LED اجاره کنید و تبلیغات خود را انجام دهید.

 

موارد تاثیر گذار در قیمت تلویزیون شهری

فاکتور های مهم خرید و قیمت تلویزیون شهری فضای بازoutdoor وقیمت تلویزیون شهری داخل سالنindoor  و قیمت ویدئو وال ال ای دی که هر کدام از این موارد تاثیر بسزایی در کیفیت تلویزیون شهری و قیمت آن ها دارد. تلویزیون شهری قیمت های متفاوتی دارد که در ادامه مواردی که بر روی آن تاثیر می‌گذارد را نام برده ایم.

1 - فر​یم مناسب

فریم ها یکی از مهم ترین قسمت های  تاثیر گذار بر قیمت تلویزیون شهری می باشند که باید به آن توجه کرد. جنس فریم باید از ورق گالوانیزه ضد زنگ باشد. رنگ فریم کوره ای باشد، اتصالات آن از جوش مناسب استفاده شده باشد و همچنین ضخامت ورق را بررسی کنید که هرکدام ازین پارامترها در قیمت نهایی تاثیر می‌گذارند.

2 - استفاده از برد کنترل

هم در محاسبه قیمت تلویزیون سالنی و قیمت تلویزیون شهری اوتدور، استفاده از برد کنترل با توجه به تنوع انواع مین برد تلویزیون شهری و تاثیر گذار بودن آن بر روی نرخ نوسازی یا رفرش ریت تصویر؛ تاثیر زیادی روی قیمت دارد.

3- ماژول تلویزیون شهری

استفاده از ماژول تلویزیون شهری استاندارد و با گارانتی متریال ساخت ماژول تلویزیون شهری بسیار مهم بوده و در تعیین قیمت تلویزیون شهری نقش مهمی دارد به طور مثال ماژول تلویزیون شهری با ماسک و بدنه پلی کربنات و رزین دار با ای سی و چیپ درجه یک اختلاف قیمت چهل درصدی با ماژول پلاستیک ضایعات و بدون رزین و ... دارد و در قیمت نهایی تلویزیون شهری را پایین می‌آورد و بشدت از کیفیت میکاهد، علاوه براین شدت نور تلویزیون شهری، رفرش ریت در تلویزیون شهری، بیت ریت در تلویزیون شهری، و رزولیشن در تلویزیون شهری بر وضوح و قیمت تاثیر گذار است.

4- استفاده از واشر اب بندی مناسب

در تلویزیون های اوتدور واشر بندی و جلوگیری از نفوذ آب به پشت برد از اهمیت بسیاز زیادی برخوردار است بعضا دیده شده که تلویزیون های فضای باز فاقد واشر بندی مناسب به فروش رفته، از همین رو بسیار مهم است که هنگام خرید از کارشناسان مشاوره دریافت کنید.

5- استفاده از پیچ های مناسب و استاندارد به تعداد لازم 

متاسفانه بعضا در ساخت و مونتاژ تلویزیون شهری از حدود دوازده پیچ لازم برای هر ماژول نهایتا 4 عدد میبندن.

6- استفاده از سیم های رابط مناسب با شدت جریان عبوری مورد نیاز

با افزایش مبلغ کابل برق بعضا تکنسین های کم تجربه در ساخت تلویزیون شهری قیمت پایین تر بدون محاسبه دقیق جریان مصرفی برای پایین اوردن قیمت تلویزیون شهری بجای استفاده ازسرسیم (کابل شو) و کابل مناسب و استاندارد از سیم های سفید دو رشته استفاده میکنند که غالبا موجب اتصالی و بعضا اتش سوزی گردیده است.

7- استفاده از شبکه  مناسب 

کابل فلت و کابل ارتباط شبکه lan هم یکی از موارد مهم هر چند با اهمیت کمتر به دلیل سهولت تعویض می باشد ولی باعث خاموش بودن تلویزیون تا زمان تعویض کابل معیوب است.

8- استفاده منبع تغذیه مناسب و استاندارد و رعایت تعداد ماژول متصل شده به پاور

باتوجه به افزایش قیمت ها این مورد هم جزو قطعاتی است که از تعداد استاندارد آن خارج میشوند و بدون توجه به ولتاژ کاری ماژول از یک منبع تغذیه برای تعداد بیشتری ماژول استفاده میکنند که بر خلاف پایین اوردن قیمت تمام شده تلویزیون شهری صدمات جبران ناپزیری در دراز مدت به خریدار وارد میکند (تمام پاور های مصرفی کیان ال ای دی دارای برگه استاندارد می‌باشد.)

9- دارا بودن گارانتی معتبر و تایید شده از طرف اتحادیه

اخیرا بسیار پیش امده که با مدت زمان های نا متعارف گارانتی تلویزیون شهری به فروش میرسانند اما یا دسترسی به فروشنده امکانپذیر نیست یا با بهانه های مضحک مانند نوسان برق و استفاده نادرست شانه خالی می‌کنند.

تلویزیون شهری قیمت

به طور کلی با در نظر داشتن این فاکتور ها می توانید خریدی ایمن داشته باشید. هر کدام از موارد ذکر شده در قیمت نهایی ساخت تلویزیون شهری اثر گذار است که مناسفانه جهت پایین آمدن قیمت نهایی و جذب مشتری بواسطه قیمت پایین تر می تواند دربلند مدت به محصول خریداری شده شما خسارات بعضا جبران ناپذیر یا هزینه بر جهت تعمیر محصول خریداری شده به شما وارد کند.

با توجه به نوسانات نرخ ارز در حال حاضراعلام آنلاین قیمت تلویزیون شهری وقیمت تلویزیون سالنی مقدور نمی‌باشد.
برای دریافت قیمت تلویزیون شهری و سفارش ساخت تلویزیون شهری با بهترین قیمت همچنین بهره مندی از مشاوره و بازدید کاملا رایگان با کارشناسان مجموعه کیان ال ای دی فروشنده تلویزیون شهری و نمایشگر وال با شماره های زیر تماس بگیرید: 

فروش : مهندس مجتبی کیانی صابر   09122876523

مشاوره فنی: مهندس مرتضی کیانی صابر  09125962967

دفتر مرکزی :   02177687411     02177687416


سوالات متداول :
از آنجایی که قیمت ارز در حال نوسان است امکان اینکه قیمت آنلاین تلویزیون شهری را داخل سایت بگذاریم وجود ندارد.
از طریق شماره گیری 09122876523 می توانید از قیمت های روز تلویزیون شهری اطلاع داشته باشید.
در صورت نیاز میتوانید بوسیله تماس با بخش فنی این مجموعه و ثبت درخواست کارشناسی از کیفیت محصول خریداری شده خود اطمینان حاصل نمایید


تنظیمات
مطالب مرتبط
تلویزیون شهری (urban TV) + فیلم - 29 اسفند 1402 تلویزیون شهری (urban TV) + فیلم - 29 اسفند 1402
تلویزیون شهری فضای باز(outdoor) اوتدور تلویزیون شهری فضای باز(outdoor) اوتدور
تلویزیون شهری داخل سالن (indoor) تلویزیون شهری داخل سالن (indoor)
ویدئو وال دات پیچ 1.2 (ایندور) ویدئو وال دات پیچ 1.2 (ایندور)

یادداشت کاربران
  • user75 [atefelotfokalkhoran(at)gmail.com]
    0 Like disLike 0
    سلام سوال دارم
  • مدیر سایت پاسخ داد : [ ]
    0 Like disLike 0
    بفرمایید
درج یک یادداشت :
6 + 6 = ?