سایز و اشکال مختلف تابلو روان

با سلام خدمت تمامی دوستان و بازدید کنندگان سایت کیان ال ای دی  در این مقاله می خواهیم در مورد تاثیرات و تابلو روان بر کسب و کار که در مقاله قبل مختصرا به ان پرداختیم بحث کنیم 
در این بخش می خواهیم تاثیرات تابلو روان ها را با طرح ها و اشکال مختلف رو برای شما تشریح کنیم . که در دنیای تکنولوژی در تبلیغات یکی از مهم ترین عوامل اشکال و چشم نواز بودن انها می باشد. قطعا شما هم بر این باور هستید که هر چقدر اشکال جدید تر باشد و کمتر دیده شوند بیشتر چشم های ریز بین مشتریان را به خود جلب می کنند . این قاعده در مورد تابلو روان ها هم صدق می کند و مجموعه کیان ال ای دی سعی کرده است که در این راه از رقیب های خود عقب نماند و به همین دلیل در این راستا شروع به تحقیقات گسترده ای دست داده است و اطلاعات خود را در این باره در این مقاله به شما عزیزان تقدیم می کند . 
تابلو روان ها نقش بسیار مهمی در تبلیغات محلی دارد و این یک گزینه خیلی راحت برای تبلیغات صاحبان کسب و کار می باشد که این روزه پیشرفت  و گسترش چشم گیری داشته است . 
تابلو روان ها بعد از مدت ها که فقط در اشکال مربعی ساخته میشدند و تقریبا دید گاه یک نواختی را در چشم مشتریان پیدا کرده بودند نیاز به پیشرفت و نو اوری جدیدی در ساخت بود که این نوآوری به ساخت فریم های تابلو روان به شکل های استوانه ای ، گرد ، خمیده ، تابلو روان های ال شکل و ... شده اند 
در این نو اوری تنها فریم ها و شاسی های تابلو روان نبودند که باید به اشکال و سایز های دیگر تولید و عرضه می شدند 
ماژول های تابلو روان ، نوع برد کنترلی و نوع منبع تغذیه هم به شدت دی این راه موثر و مهم بودند که توانستند با این نوع فریم و شاسی ها سازگاری پیدا کنند . 
شما می توانید ایده های خود را در مورد تابلو های روان و تبلیغات محلی با ما به واقعیت تبدیل کنید 
کیان ال ای دی مفتخر است که با تولید و ساخت بیش از صد ها تابلو روان و تلویزیون شهری در تهران و تمامی شهرستان های ایران گامی نو را در این عرصه برداشته است که توانسته محصولات و خدمات خود را از مرز رد کند و به کشور های همسایه هم برساند . 
شما می توانید  از طریق شماره تلفن های زیر به صورت رایگان از ما مشاوره بگیرید و بهترین تبلیغات را برای محیط کاری خود انتخاب کنید . 
مهندس مجتبی کیانی :09122876523
مهندس مرتضی کیانی :09125962967
دفتر فروش و نمایشگاه : 02177687411
آدرس : تهران میدان بهارستان ضلع جنوب شرقی مجلس نبش خیابان دیالمه مجتمع تجاری یاس طبقه اول مجموعه تخصصی کیان ال ای دی 
 

تنظیمات
برچسب ها
تابلو روانساخت تابلوروانساخت تابلو صرافیتابلو صرافیلیست قیمت تابلو روانتابلو ال ای دی ماژول تابلو روانتابلو روان دست دومتابلو روان چیست تابلو روان رنگیتابلو روان اتوبوسی ماژول 3in1 ماژول smd تلویزیون smd تابلو smdتعمیر تابلو روانانواع ماژول ال ای دی ماژول rgbتابلو روان تک رنگ قرمز تابلو روان تک رنگ سبز تابلو روان تک رنگ آبی تابلو روان فول کالر نمایندگی مرکزی تابلو روان تابلو ثابت led مجتبی کیانی صابر مرتضی کیانی صابر تابلو سازی میدان شهدا تابلو سازی خیابان 17 شهریورتابلو سازی خیابان گرگانتابلو سازی خیابان مدنی تابلو سازی میدان بهارستان تابلو سازی خیابان پیروزی تابلو سازی در بازار تابلو سازی چهارراه سر چشمه تابلو سازی سه راه امین حضور تابلو سازی خیابان ری تابلو سازی خیابان امام خمینی تابلو سازی خیابان مصطفی خمینی تابلو سازی دروازه شمیران تابلو سازی پیچ شمیران تابلو سازی میدان سپاهآموزش ساخت تابلو روان آموزش تابلو روانآموزشآموزش برنامه ریزی تابلو رواندانلود برنامه تابلو روانتعمیر تلویزیون شهریدانلود نرم افزار تلویزیون شهریدانلود نرم افزار لیستنآموزش نرم افزار لیستن دانلود نرم افزار HD آموزش نرم افزار HD دانلود نرم افزار هویدوآموزش نرم افزار هویدونرم افزار Hdplayer کانفیگ برد تابلو روانکانفیگ دستی برد تلویزیون شهریکانفیگ اماده برد تلویزیون شهری قطعات تابلو روانتابلو روان نرم افزارتابلو روان تهرانتبلیغات محیطی انواع تبلیغات
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
6 + 6 = ?