ویدیو پروسسور

ویدیو پروسسور چیست و چگونه کار می‌کند؟

تلویزیون شهری به نوعی فناوری برای کنترل آنچه بیننده می تواند ببیند نیاز دارد. یک مرکز مدیریت ترافیک هوایی را در نظر بگیرید: هرچه یک چارچوب توسعه یافته و پیچیده تر باشد، سیستم کنترل باید قوی تر باشد. برای به دست آوردن حداکثر سود از راه اندازی چند مانیتور، به حداکثر رساندن عملکرد، کیفیت تصویر، امنیت و اتوماسیون، به یک کنترلر ویدیو وال نیاز است.

با این حال، همه ویدیو پروسسور ها به طور یکسان ایجاد نمی شوند. بهترین‌ها قابلیت استفاده را افزایش می‌دهند و به تیم سمعی و بصری سازمان یا اپراتورهای ویدئو وال، ابزارهایی را می‌دهند که برای استفاده حداکثری از این فناوری، درست در دسترس هستند.

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها که در حال بررسی اجرای یک پردازنده ویدئو وال هستند، ممکن است هنوز مطمئن نباشند که آیا این پردازنده لازم است یا ارزش سرمایه‌گذاری را دارد یا خیر. این بحثی است که برخی از شرکت‌ها هنوز با آن مواجه هستند زیرا تلویزیون شهری، در طیف گسترده‌تری از موارد استفاده قرار گرفته است، از فروشگاه ها گرفته تا استادیوم‌های ورزشی، کلاس‌های درس، اتاق‌های کنترل،  ساختمان ها و اتاق‌های هیئت مدیره شرکت‌ها.

مزایای ویدیو پروسسور ویدئو وال (کنترل کننده های ویدیو وال)

  • هیچ محدودیتی برای رزولوشن وجود ندارد

وضوح یک تصویر بسیار مهم است. همه چیز به تعداد پیکسل‌های موجود برمی‌گردد، هرچه تعداد پیکسل‌ها روی صفحه‌نمایش بیشتر باشد به عبارت دیگر تراکم پیکسل بیشتر باشد، تصویر دقیق‌تر و با کیفیت بهتری را دریافت خواهید کرد. به راحتی می توان فهمید که چرا کنترلرهای ویدیو وال در ایجاد تأثیر بصری چشمگیر بر اساس این مفهوم ناقص بسیار کارآمد هستند. هنگامی که یک دیوار ویدیویی با یک سری صفحه نمایش با کیفیت بالا می سازید، وضوح تصویر به تدریج افزایش می یابد. یک ویدیو وال تنها زمانی می تواند محتوای با وضوح بالا را بدون افت کیفیت نمایش دهد که از پشتیبانی یک واحد پردازش سیگنال دیجیتال قدرتمند، یعنی یک ویدیو پروسسور بهره مند شود.

  • پردازش سیگنال - بسیاری از منابع با فرمت های مختلف

اتصال و ظرفیت برای گرفتن منابع مختلف روی یک صفحه نمایش یا پروژکتور محدود است. آنها می توانند با تعداد محدودی دستگاه ارتباط برقرار کنند و هر صفحه فقط می تواند یک منبع خاص را در یک زمان نمایش دهد. برای غلبه بر این محدودیت‌ها به یک پردازنده ویدیو وال نیاز است تا یک ویدیو وال بتواند همزمان چندین جریان از منابع مختلف و انواع منبع را در هر اندازه، پیکربندی یا نسبت ابعادی که مورد نظر است، در سراسر سطح واحدی که توسط مانیتورهای متعدد به هم متصل شده‌اند، نمایش دهد.

  • ظرفیت پردازش و عملکرد

کنترل‌کننده‌های حرفه‌ای رده بالا بسیاری از مزایای دیگر مانند امکان فعال کردن دسترسی به اینترنت را به ارمغان می‌آورند که امکان نمایش محتوا زنده وب روی دیوار ویدیویی یا سایر برنامه‌ها مانند ساعت یا پیام‌های اضطراری را به طور همزمان فراهم می‌کند. علاوه بر آن، آنها می توانند هر دو منبع بیس باند و IP را ادغام کرده و آنها را در هر نقطه از دیوار نمایش دهند. برخی حتی با طراحان کنترل پنل ارائه می‌شوند که به شما امکان می‌دهند دکمه‌هایی را روی هر رایانه یا تبلتی طراحی کنید که به کاربران اجازه می‌دهد با کلیک ساده یک دکمه، طرح‌بندی دیوار ویدیویی را تغییر دهند. کنترلر ویدیو وال مناسب می تواند انعطاف پذیری بالایی را ارائه دهد و به عملکرد پردازشی باورنکردنی دست یابد.

 


تنظیمات
برچسب ها
تابلو روانساخت تابلوروانساخت تابلو صرافیتابلو صرافیلیست قیمت تابلو روانتابلو ال ای دی ماژول تابلو روانتابلو روان دست دومتابلو روان چیست تابلو روان رنگیتابلو روان اتوبوسی ماژول 3in1 ماژول smd تلویزیون smd تابلو smdتعمیر تابلو روانانواع ماژول ال ای دی ماژول rgb تابلو روان تک رنگ قرمز تابلو روان تک رنگ سبز تابلو روان تک رنگ آبی تابلو روان فول کالر نمایندگی مرکزی تابلو روان تابلو ثابت led مجتبی کیانی صابر مرتضی کیانی صابر تابلو سازی میدان شهدا تابلو سازی خیابان 17 شهریورتابلو سازی خیابان گرگانتابلو سازی خیابان مدنی تابلو سازی میدان بهارستان تابلو سازی خیابان پیروزی تابلو سازی در بازار تابلو سازی چهارراه سر چشمه تابلو سازی سه راه امین حضور تابلو سازی خیابان ری تابلو سازی خیابان امام خمینی تابلو سازی خیابان مصطفی خمینی تابلو سازی دروازه شمیران تابلو سازی پیچ شمیران تابلو سازی میدان سپاهآموزش ساخت تابلو روان آموزش تابلو روانآموزشآموزش برنامه ریزی تابلو رواندانلود برنامه تابلو رواندانلود نرم افزار لیستنآموزش نرم افزار لیستن دانلود نرم افزار HD آموزش نرم افزار HD دانلود نرم افزار هویدوآموزش نرم افزار هویدونرم افزار Hdplayer کانفیگ برد تابلو روانکانفیگ دستی برد تلویزیون شهریکانفیگ اماده برد تلویزیون شهری قطعات تابلو روانتابلو روان نرم افزارتابلو روان تهرانتبلیغات محیطی انواع تبلیغات
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
4 + 5 = ?