تلویزیون شهری

تلویزیون شهری چیست؟ 

تلویزیون شهری به نصل جدید تابلو روان ها و تابلو های تبلیغاتی بزرگی طلقی می گردد که در گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی و قطعات جدید تر . توانسته ایم قادر به تولید ماژول های شده ایم که می توانند  تمامی طیف های نوری را پشتیبانی و پخش کنند. 

تلویزیون شهری  به نصل جدید تابلو روان ها و تابلو های تبلیغاتی بزرگی طلقی  می گردد که در گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی و قطعات جدید تر توانسته ایم قادر به تولید ماژول های شده ایم که می توانند   تمامی طیف های نوری را پشتیبانی و پخش کنند. 

ساخت تلویزیون های شهری با ماژول های  فول کالر دقیقا همانند  تلویزیون های خانگی با ابعاد مختلف و کیفیت های مختلف در دست رس می باشد . 

فروش تلویزیون شهری با کیفیت برتر 

 
کیفیت شعار ما نیست اعتبار ماست
 

تلویزیون های شهری دات پیچ های مختلف:

P13
P10
P8
P6
P5
P4
p3
P2.5
p2
p1.8
موجود  می باشد  که در ماژول ها با استفاده از  تکنولوژی ال ای دی یا اس ام دی قابلیت ساخت تلویزیون شهر با کیفیت مناسب را داریم. 
تلویزیون شهر عموما  در اماکن عمومی برای اطلاع رسانی های سراسر  یا منطقه ای به کار می رود که در سطح شهر شهرداری ها از این مدل تلویزیون های شهری استفاده کرده اند. 
با گذر زمان و فراگیر  شدن تلویزیون شهری  بین صنف ها اماکن خصوصی هم از تلویزیون شهری استفاده می کنند که اطلاعات  مربوط به بخش خود را به  مشتریان و مخاطبان خود انتقال دهند. 
فود کورت ها ، رستوران ها ، گالری ها ی شخصی ، استادیوم ها و ورزشگاه ها برخی از مخاطبان  و صنف های درخواست کننده تلویزیون شهری  می باشند که توانسته اند با استفاده  از تلویزیون شهری به کسب و  کار خود رونق  آنچنانی ببخشند. 
راه های ارتباط با  کیان ال ای دی 
 

ادرس : تهران میدان بهارستان ضلع جنوب شرقی مجلس نبش خیابان دیالمه مجتمع یاس طبقه اول واحد 4

مشاوره رایگان و دفتر فروش : 02177687411 و 02177687416

مهندس مرتضی کیانی 09125962967

مهندس مجتبی کیانی 09122876523

 

ایده های خود را با کیان ال ای دی به و​اقعیت تبدیل کنید

 
مطالب مرتبط
    تنظیمات
    برچسب ها

    یادداشت کاربران
    درج یک یادداشت :
    4 + 3 = ?