پاور czcl

با توجه به پرسش همکاران گرامی در خصوص محصولات اصلی شرکت CZCL ,  مورد استفاده در تلویزیونشهری وتابلوروان به اطلاع می رساند که  پاورهای اصلی شرکت CZCL که دارای استاندارد CE هستند، دارای مشخصه های زیر هستند: 

با توجه به پرسش همکاران گرامی در خصوص محصولات اصلی شرکت CZCL , به اطلاع می رسد که  پاورهای اصلی شرکت CZCL که دارای استاندارد CE هستند، دارای مشخصه های زیر هستند: 
1- بین کف فلزی پاور و برد مدار چاپی (PCB) یک لایه طلق عایق نسوز وجود دارد، وجود این طلق از ضروریات استاندارد  CE می باشد و وظیفه آن جلوگیری از خطر برق گرفتگی می باشد.
 
طلق عایق نسوز در شکل زیر نشان داده شده است:
2- خازن های Y در پاور های CZCL اصلی به شکل مکعب زرد رنگ می باشند.
این خازن ها نیز که از نوع MKT می باشند جزو ضروری ترین بخش های استاندارد CE می باشند.
خازن های Y در بسیاری از پاور های متفرقه از نوع پلی استر می باشند که خطر برق گرفتگی بالایی برای کاربر دارند.
 
توضیح اینکه خازن های پلی استر در صورت خراب شدن اتصال کوتاه می شوند و چون خازن های Y بین فاز و بدنه فلزی پاور قرار دارند، در صورتی که این نوع خازن ها از نوع پلی استر باشند خطر برق گرفتگی کاربر وجود دارد و بنابراین در استاندارد برای حفظ جان افراد در برابر برق گرفتگی تصریح شده است که خازن های Y باید از نوع MKT باشند.
 
خازن های MKT بسیار مقاوم هستند و در صورتی هم که به هر دلیلی خراب شوند، به شکل مدار باز ( و نه اتصال کوتاه) در می آیند که این موضوع باعث عدم برق گرفتگی کاربر می شود.
 
در شکل زیر خازن های MKT زرد رنگ در پاور های CZCL اصلی نشان داده شده است:
3- تمام پاورهای CZCL اصلی دارای لوگوی حک شده این شرکت در کف فلزی پاور می باشند، در شکلهای زیر لوگوی اصلی شرکت به همراه حک آن نشان داده شده اند.
 
مطالب مرتبط
    تنظیمات
    برچسب ها

    یادداشت کاربران
    درج یک یادداشت :
    3 + 5 = ?