مزایای به کار گیری تلویزیون های شهری

با توجه به گسترده تر شدن تبلیغات و مهم بودن این امر جهت بالا بردن بازدهی کاری هر مجموعه و ارزان بودن این نوع تبلیغات و چشم نواز بودن تلویزیون های شهری می توان گفت که این نوع تبلیغ مزیت های زیادی دارد که .....

مزایای بکار گیری تلویزیون های شهری :
 
 
 
نمایشگر های بزرگ شهری عمدتا به دلیل ارزان شدن بهره مندی از آنها برای شرکت ها به واسطه رشد فناوری ، پایین آمدن هزینه های مربوط به اینترنت و افزایش کیفیت آن علاقه عمومی به مشاهده پیام های پویا به جای ایستا با سرعتی تصاعدی در سرتا سر جهان رشد کرده و در حال تصاحب سهم بازار سایر رسانه های تبلیغاتی می باشد. بر اساس تحقیقات به عمل آماده توسط گروه بین المللی مشاوران ABI (www.abiresearch.com) حجم بازار جهانی برای این رسانه از 1/3 میلیارد دلار در سال 2010 به 4/5 میلیارد دلار در سال 2017 خواهد رسید این یعنی رشدی بیش از 300 در صد در طول شش سال
 
مزایای بکار گیری تلویزیون های شهری :
 
از جمله مزایای این رسانه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
 
رسانه ای فراگیر با تونایی دستیابی به آحاد جامعه در هر کجای محیط خارج از خانه
 
مکملی عالی و بی نظیر برای تشخیص،شناسایی و به یاد آوری کمپین های تبلیغاتی تلویزیونی و مطبوعاتی
 
رسانه ای مدرن،خلاقانه، همسو با آخرین فناوری ها ومنطبق با سلیقه مخاطب
 
شامل محتوایی به غایت پویا و جذاب در برابر محتوای ایستا در تبلیغات به روش بیلبوردهای سنتی
 
دارای شمار نا محدود مخاطب و بیننده به جهت عدم محدودیت در زمان پخش، محل قرارگیری و محتوای قابل پخش
 
سازگار با همه نیازهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی و داری قابلیت تغییر پیام و محتوا در کسری از ثانیه
 
بی نیاز به هرگونه هزینه اضافی برای نصب های پر هزینه و زمان بر یا بابت سایر فناوری ها دیگر مانند چاپ
 
مزایای بکار گیری تلویزیون های شهری :
 
در کنار مزایای کیفی بر شمرده شده خوب است به مزایای کمی و مطالعه شده این رسانه به شرح ذیل توجه فرمایید.
 
73%مصرف کنندگان خرید از مراکزی را ترجیح می دهند که مجهز به نمایشگرهای بزرگ شهری باشند.
 
52%مشاهده کنندگان قادرند تا پیام های پخش شده را بیاد آورند.
 
33%از عابرین از مقابل نمایشگرهای بزرگ شهری برای مشاهده پیامهای در حال پخش توقف کرده یا مکث میکنند.
 
این رسانه احتمال خرید را تا 37% افزایش میدهد.
 
این رسانه میل و علاقه به خرید در آینده را تا 33% افزایش میدهد.
 
این رسانه آگاهی از برند و یاد آوری آنرا تا 48% افزایش میدهد.
 
این رسانه احتمال خرید مجدد را تا 33%افزایش میدهد

تصاویر این صفحه
تنظیمات

مطالب مرتبط


    این پرونده را به اشتراک بگزارید :

    Facebook Twitter Google LinkedIn

    برچسب ها

    تلویزیون شهری

    تابلو روان

    ساخت تلویزیون شهری

    ساخت تابلوروان

    ساخت تابلو صرافی

    تابلو صرافی

    لیست قیمت تلویزیون شهری

    لیست قیمت تابلو روان

    تابلو ال ای دی

    ماژول تابلو روان

    ماژول تلویزیون شهری

    تابلو روان دست دوم

    تابلو روان چیست

    تابلو روان رنگی

    تابلو روان اتوبوسی

    ماژول 3in1

    ماژول smd

    تلویزیون smd

    تابلو smd

    تعمیر تابلو روان

    انواع ماژول ال ای دی

    ماژول rgb

    تابلو روان تک رنگ قرمز

    تابلو روان تک رنگ سبز

    تابلو روان تک رنگ آبی

    تابلو روان فول کالر

    نمایندگی مرکزی تابلو روان

    تابلو ثابت led

    مجتبی کیانی صابر

    مرتضی کیانی صابر

    تابلو سازی میدان شهدا

    تابلو سازی خیابان 17 شهریور

    تابلو سازی خیابان گرگان

    تابلو سازی خیابان مدنی

    تابلو سازی میدان بهارستان

    تابلو سازی خیابان پیروزی

    تابلو سازی در بازار

    تابلو سازی چهارراه سر چشمه

    تابلو سازی سه راه امین حضور

    تابلو سازی خیابان ری

    تابلو سازی خیابان امام خمینی

    تابلو سازی خیابان مصطفی خمینی

    تابلو سازی دروازه شمیران

    تابلو سازی پیچ شمیران

    تابلو سازی میدان سپاه

    آموزش ساخت تابلو روان

    آموزش تابلو روان

    آموزش

    آموزش برنامه ریزی تابلو روان

    دانلود برنامه تابلو روان

    تعمیر تلویزیون شهری

    دانلود نرم افزار تلویزیون شهری

    دانلود نرم افزار لیستن

    آموزش نرم افزار لیستن

    دانلود نرم افزار HD

    آموزش نرم افزار HD

    دانلود نرم افزار هویدو

    آموزش نرم افزار هویدو

    نرم افزار Hdplayer

    کانفیگ برد تابلو روان

    کانفیگ دستی برد تلویزیون شهری

    کانفیگ اماده برد تلویزیون شهری

    قطعات تابلو روان

    تابلو روان نرم افزار

    تابلو روان تهران

    تبلیغات محیطی

    انواع تبلیغات

    قیمت تلویزیون شهری دات پیچ

    دات پیچ چیست

    پنل تلویزیون شهری

    قیمت پنل تلویزیون شهری

    تعرفه تبلیغات تلویزیون شهری

    کاربرد تلویزیون شهری

    تلویزیون شهری تهران